رواية الزوج المچنون (الجزء الرابع)

المستشفي ودخل في غيبوبه
ماهر بص للبنت ووقع التليفون من ايده
ماهر
ماهر مبقاش مصدق ووقع التليفون من ايده وبص للبنت
ماهر
البنت بتوتر طبعا طبعا انت مستغرب انا عرفت ازاي
ماهر انتي مين
البنت وقعت من كتر ما مش قادره تقف علي رجليها ماهر مسكها بسرعه من وسطها وقربها لي اكتر البنت بصتله وبقت وشها في وشه

ماهر انطقي انتي مين وعرفتي ازاي
البنت دي حكايه طويله مش هينفع احكيهالك دلوقتي بس لازم تروح لوالدك هو محتاجلك دلوقتي صدقني مافيش وقت
ماهر پخوف وخضه علي باباه
ماهر اوبس انا ازاي نسيت
بس برضوا مش هسيبك الا لما اعرف عرفتي منين
البنت مابقيتش قادره تقف حرفيا ماهر شافها كده
ماهر انا هاخدك معايا

ماهر عدل الموتوسيكل وركب والبنت راكبه وراه
ماهر انتي مالك خاېفه كده ليه انتي اول مره تركبي موتوسيكل ولا اي
البنت بصراحه ايوه وبخاف منه جدا
ماهر مش وقته انا لازم اوصل بسرعه امسكي فيا جامد ومټخافيش
البنت حطت ايدها علي ماهر يادوبك لامسه ضهره
ماهر بص في المرايه كده لقاها بعيده عنه مش عايزه تقرب

ماهر يوووووووه
راح بقي يسوق بسرعه جدا والبنت من الخۏف قربت منه وبقت لفه ايديها حوالين وسطه جامد جدا وحطه راسها علي ضهره ومغمضه عنيها
بقلمي مآآهي آآحمد
ماهر بص كده في المرايه لما لقاها كده وابتسم ابتسامه سخريه منها
واخيرا وصلوا
البنت لسه ماسكه في ماهر مش راضيه تسيبه ومغمضه عنيها
ماهر احنا وصلنا علي فكره صح النوم

البنت بسرعه مسحت دموعها اللي كانت نازله منها من كتر الخۏف وسابت ماهر
البنت اسفه ما اخدتش بالي ان احنا وصلنا
ماهر مهتمش اصلا لدموع البنت مع انه شاف انها بټعيط ومسكها وبيشدها معاه عشان يدخلوا المستشفي بس البنت مكانتش قادره تقف ولا تمشي حركه تانيه
البنت مش مش قادره والله امشي
ماهر راح بسرعه شالها ودخل بيها

البنت نزلني انت بتعمل اي ارجوك نزلني
ماهر كلمه تانيه وهنزلك فعلا وبرضوا هتدخلي معايا ما انا مش هسيبك غير لما اعرف منك انتي عرفتي منين ان ابويا في المستشفي وانتي مين اصلا
بقلمي مآآهي آآحمد
البنت طيب ممكن تنزلني بقي احنا خلاص بقينا في المستشفي
ماهر نادا علي الممرضه

ماهر عملت حاډثه واتخبطت في رجليها
الممرضه طيب هاتها وتعالي معايا
ماهر مشي ورا الممرضه وهو لسه ماسك البنت واول ما دخل الاوضه الدكتور بقي يكشف عليها
ماهر انا لازم اسيبك بس اوعي تمشي
البنت اكيد مش همشي عشان مش قادره امشي اصلا
الدكتور ارجوك اتفضل خليني اشوف شغلي
ماهر سابها وطلع بسرعه علي العنايه المركزه لقي امه وممدوح صاحبه وهدي
ماهر امي في ايه بابا حصله ايه
هدي بعد ما انت ما مشيت طلع
ولسه هتكمل
ماهر اخرسي انتي محدش وجهلك كلام انتي فاهمه ولا لاء انا بكلم امي
هدي بصتله بصت غيظ وسكتت
ماما ماهر اسكتي انتي ياهدى
هدي حاضر ياطنط
ماما ماهر زي ما سمعت بالظبط اول ما انت مشيت طلع وراك بسرعه وخصوصا اول ما شافك رجعت تلبس الجاكيت الاسود بتاعك تاني وركبت الموتوسيكل خاف عليك فضل يجرى وراك عشان يناديك بس انت ماسمعتش ومن الجرى وراك مبقاش قادر ياخد نفسه وانت عارف ابوك القلب عنده ضعيف والحركه بحساب مش يفضل يجرى وراك لحد باب الفيلا الجنايني شافه وهو ماسك قلبه ومش قادر يقف قلنا ولما روحناله لقيناه زي ما انت شايف كده ممدوح صحبك كتر خيره شاله وجابه لحد هنا واحنا كنا معاه
بقلمي مآآهي آآحمد
ماهر وهو قلقان ومتوتر ويجرى ورايا ليه يا امي بس انا مش عيل صغير عشان يقلق عليا
الام بحزن شديد ودموع ماليا عنيها ادعي لابوك ياماهر ربنا يقومه منها علي خير
بقلمي مآآهي آآحمد
ماهر هيقوم يا امي مش هينفع مايقومش ابويا قوي ماتقلقيش عليه
الام ربنا يستر يابني
ماهر ممدوح عايزك
ممدوح ايوه ياماهر
ماهر في بنت تحت هتلاقيها في اوضه الاستقبال عايزك تقف معاها وتخلي بالك منها اوعي تخليها تمشي ياممدوح
ممدوح ليه مين دي
ماهر مش وقته دلوقتي اعمل اللي بقولك عليه
ممدوح حاضر
ممدوح نزل في اوضه الاستقبال ملقاش حد ولا لقى البنت اللي ماهر بيقول عليها اتصل بماهر
ماهر الوو
ممدوح ________
ماهر مش لاقيها يعني اي اكيد موجوده
ممدوح _________
ماهر طيب انا نازل
ماهر امي انا لازم اسيبك دلوقتي بس راجع بسرعه
الام هتسيبنا واحنا في الظروف دي
ماهر مش هتأخر جاي علي طول
ماهر مشي ونزل بسرعه
هدي اكيد راح لحبيبه القلب ياطنط
الام اي طنط دي ياهدى انتي من النهارده تقوليلي ياماما انتي دلوقتي بقيتي زي ليان وماهر ابني واكتر كمان
هدي حاضر ياماما
ماهر نزل تحت في الطوارىء وبقي يدور علي الدكتور
ممدوح مكانش في حد لما انا نزلت ياماهر
ماهر بنرفزه ازاي دي كانت لسه هنا
ماهر شاف الممرضه
ماهر فين البنت اللي دخلت بيها من شويه
الممرضه بنت بنت مين
ماهر البنت اللي رجليها كانت بتجيب دم من الحاډثه
الممرضه ااااه افتكرت اسفه مكننش واخده بالي
ماهر بعصبيه بقولك هي فين انطقي
الممرضه الدكتور خيطلها الچرح اللي في رجليها ومشيت وكان باين عليها مستعجله جدا
حتي حاولت اقولها انها لازم ترتاح شويه ماينفعش تمشي علي طول بس
لاقيتها ماسمعتش كلامي
ماهر بنت ال
ممدوح مين دي ياماهر
ماهر معرفش ياممدوح معرفش
ممدوح طلع لباباه فوق في العنايه المركزه
الممرضه وقوفكم هنا جنبه مش هيودي ولا يجيب اتفضلوا روحوا وهو لو فاق اكيد هنبلغكم
الام لاء انا هفضل معاه هنا
ماهر روحي انتي يا امي وانا هفضل معاه هنا
الام ماشي يابني انا هاخد هدي واروح
ماهر كان بقي قاعد وبقي يبص علي باباه من الازاز وبقي زعلان جدا من اللي حصل
وطلع فونه وبقي يتصل بماهي لانه بقي حاسس پخنقه رهيبه ومابيرتحش غير معاها هي وبس
بس ماهي بقت تبص علي الفون بتاعها وهو بيرن ومابقيتش ترد عليه
ماهر وهو ماسك الفون ردي بقي ياماهي ردي بس ماهي كانت بټعيط ومش قادره تكلمه
ماهر ركب الموتوسيكل بتاعه وراحلها البيت بيخبط مامتها فتحتله وجاي يدخل راحت مامتها وقفتله علي الباب
ماما ماهي نعم افندم يلزم خدمه
ماهي كانت في اوضتها اول ما سمع ان ماهر بره فتحت الباب بسرعه وطلعتله وبقت واقفه علي باب اوضتها وباصه عليه وهو بره باب الشقه
ماهر بعد اذنك انا عايز اتكلم مع ماهي شويه
الام وماهي مابقيتش عايزه تتكلم معاك خلاص وانا قولتلك قبل كده خلاص مبقاش في حاجه تربطك تاني بماهي اهلك مش عايزنها وامك دلوقتي مش هتسيبها في حالها ومش بعيد تغصب عليك عشان تتجوز البت دي وانا بنتي بقي ماتدخلش علي ضره انا بنتي الف واحد يتمناها
ماهر اي اللي انتي بتقوليه ده مش انا خالص

شـاهد الجزء الخامس من هنـا

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى