رواية الزوج المچنون (الجزء السادس)
ماهي ماما سبيني عشان خاطر ربنا انا مش ناقصه
ماما ماهي اسيبك انتي من هنا ورايح هتقعدي في اوضتك مش هتخرجي منها حتي الجامعه بتاعتك مش هاتروحيها انتي فاهمه انا بقي هعرف اربيكي من اول وجديد انتي فاهمه
بقلمي مآآهي آآحمد
في اليوم التالي
ماهر بيلبس هدومه بسرعه
ممدوح صاحي بدرى ورايح علي فين
ماهر لدكتور عبد الحميد عايز اسئله علي حاجه
ممدوح طيب استني هاجي معاك
ماهر طيب البس بسرعه
ماهر وممدوح لبسوا وراحوا لدكتور عبد الحميد
ماهر دكتور عبد الحميد ازيك
دكتور عبد الحميد اهلا اهلا ازيك ياماهر
ماهر الحمد لله بخير كنت عايز اسال حضرتك عن والدي
دكتور عبد الحميد والله ياماهر للاسف والدك في حاله خطيره جدا ادعيله انه يقوم منها غلي خير
ماهر للدرجه دي
دكتور عبد الحميد انت مش واخد بالك ياماهر ابوك القلب عنده ضعيف جدا واحنا حطينه في العنايه المركزه وداخل في غيبوبه
بقلمي مآآهي آآحمد
ماهر دخل لباباه وبقي يمسك ايده ويبوس في ايده وحاسس ان في حاجه غلط في حاجه حصلت خليته يدخل في غيبوبه مش بس الكلام اللي مامته قالتهوله
بقلمي مآآهي آآحمد
ماهر طلع ورجع تاني لدكتور عبد الحميد
ماهر تفتكر في أمل انه يبقي كويس يادكتور
دكتور عبد الحميد يابني مافيش حاجه كبيره علي ربنا واحنا بنعمل اللي علينا وان شاء الله خير
ماهر انا كنت عايز اسئل حضرتك علي حاجه تانيه يادكتور
دكتور عبد الحميد اتفضل طبعا
ماهر هو فعلا ينفع ان اخويا يجمد الحيوانات المنويه بتاعته لمده ٣ سنين وبعدها بالعمليه المجهريه الست تحمل وتخلف منه وهو مېت
دكتور عبد الحميد الطب دلوقتي اتقدم جدا ياماهر الحيوانات المنويه طول ما طبيعيه وقويه ممكن تفضل متجمده لمده خمس سنين مش ٣ سنين بس وممكن الست تخلف عادي جدا
ماهر مع نظره يأس لدكتور عبد الحميد
ماهر شكرا يادكتور
ممدوح هاا هتعمل اي دلوقتي
ماهر برضوا مش داخل دماغي ابدا ان البت دي حامل من اخويا وبكره هكشفها
بقلمي مآآهي آآحمد
ممدوح طيب وهنعمل اي دلوقتي
ماهر انا لازم اروح الجامعه عشان اقابل ماهي
ممدوح وتفتكر هي هاتروح الجامعه النهارده بعد اللي حصل امبارح
ماهر هاروح واشوف
ماهر راح الجامعه وبقت عينه بتدور علي ماهي في كل مكان وكل ما يتصل بيها يلاقي فونها مقفول
ممدوح مش قولتلك مش هتيجي النهارده
ماهر انا لازم اروحلها البيت
ممدوح مابلاش
ماهر لاء لازم اعرفها الحقيقه
ماهر لسه هيمشي سمع بنت بتنادي علي صحبتها نور يانور
ماهر بيبص لقى البنت اللي قالتله ان باباه في غيبوبه وهربت منه في المستشفي
نور بصت لماهر واول ما شافته بقت بتبعد عنه
ماهر مشي وراها وبقي بيمد عشان يلحقها بس نور جريت بسرعه ومع اول تاكسي بره الجامعه وقفته وركبت فيه
ممدوح جه ورا ماهر وهو بينهج
ممدوح اي ياعم قطعت نفسي في ايه كن كنت بتجرى ورا مين
ماهر البنت البنت بتاعت المستشفي
ممدوح هي فين
ماهر مالحقتهاش ركبت التاكسي اول ما شافتني
بقلمي مآآهي آآحمد
ماهر ممدوح فين البت اللي كانت بتنادي عليها هي ماطلعتش من بره الجامعه
ممدوح معرفش راحت فين
ماهر فضل وقتها يدور في الجامعه كلها علي البنت اللي كانت بتنادي عليها بس للاسف مالقهاش
ممدوح مش كفايه كده ياماهر حرام عليك بقالنا ٣ ساعات بندور عليها ومش لقينها
ماهر انا متاكد انها لسه ماطلعتش من الجامعه
ممدوح طيب علي الاقل ندور عليها بكره مش هنخسر حاجه انا خلاص تعبت
بقلمي مآآهي آآحمد
ماهر طيب امشي انت وانا هاروح لماهي
ممدوح طيب ماشي يلا سلام
ماهر راح لماهي وبقي واقف تحت البيت عندهم علي امل ان ماهي تطلع من البلكونه بس مافيش فايده فضل واقف لحد نص الليل ولحد ما زهق واتشعلق علي المواسير وډخلها من البلكونه
بيبص مالقاش ماهي في اوضتها
بقلمي مآآهي آآحمد
ومره واحده لقي الباب بيتفتح وقف ورا الباب بسرعه ماهي كانت بتاخد شاور وداخله وهي لابسه البورنس بتاعها وبتنشف شعرها بالفوطه
راح بسرعه حط ايده علي بوقها ومسكها وبقي ضهرها للحيطه وهو حاطط ايده علي بوقها ولان الاوضه كانت ضلمه ماهي مكانتش عارفه انه ماهر
ماهر حط صباعه علي بوقه
ماهر بهمس هوووووش انا ماهر ماتخافيش
وابتدي يشيل ايده من علي بوقها بالراحه
ماهي بهمس وبوشوشه
ماهي انت بتعمل اي هنا يخربيت جنانك امي لو شافتك هنا هتقتلتي
ماهر قرب لماهي وشم ريحه شعرها
ماهر حلوووو اوووي ريحه الشامبو اللي بتستخدميه
ماهي مسكت الفوطه اللي كانت بتنشف شعرها بيها وضړبته علي كتفه
ماهي انا مابهزرش انت ليك عين تيجي لحد هنا اصلا ومن الشباك كمان
ماهر بهمس ما انا لو معملتش كده مش هتسمعيني
ماهي اسمعك ازاي وانا شيفاك بعيني
ماهر قرب منها اكتر وبقي بضهر ايده ېلمس خد ماهي بالراحه اوي لحد ما نزل علي رقبتها بصوابعه
ماهر بحبك
ماهي من بعد االلي شوفته مابقيتش بحبك خلاص
ماهر شال خصل من شعرها المبلول وحطه علي جنب
ماهر لاء انتي بتحبيني
وحط ايده علي قلبها ودقات قلبها بقت تزيد اكتر واكتر
ماهر لو ماكنتيش بتحبيني مكانش قلبك دق بالسرعه دي
بقلمي مآآهي آآحمد
ماهر والله مظلوم وانتي عارفه قلبك بيقولك اني مظلوم ولا هدي ولا عشره زيها يملوا عنيا يا ماهي
بقلمي مآآهي آآحمد
ماهي بحنيه وبصت في عنيه طيب طيب كانت بتعمل اي في اوضتك
ماهر والله ما اعرف انا رجعت من عندك لاقيتها عندي في سريري
ماهي انتي كل حاجه بالنسبالي ماتسبنيش انا محتاجلك
فجأه الباب خبط
ماهي لطمت علي وشها
ماهي يانهار اسود ماما
ماما ماهي قافله الباب عليكي ليه يابت من جوه
ماهي اصل اصل ياماما بغير بغير هدومي
ماما ماهي انتي في حد معاكي جوه
ماهي لاء طبعا
ماما ماهي طيب بقولك افتحي
ماهي بتوتر وخوف استخبي استخبي بسرعه عشان خاطرى
ماهر استخبي فين
ماهي تحت السرير بسرعه بس
ماهر استخبي تحت السرير وماهي بسرعه فتحت لماماتها
ماما ماهي انتي لسه مغيرتيش هدومك
ماهي لاء ما انا كنت بسرح شعري الاول
ماما ماهي طيب اسمعيني كويس انا مش عايزاكي تفتحي سيره ماهر مره تانيه ياماهي فهماني ولا لاء الناس دوول يابنتي شايفنا اقل منهم بكتيير انا مش هكدب عليكي احنا فعلا كده هما حاجه واحنا حاجه تانيه خالص وانا كنت موافقه عشان خاطرك علي الخطوبه بس كمان لما تيجي حوار ابن اخوه ده اهله مش هيسبوكي يابنتي واحنا مالناش حد غير ربنا في الدنيا دي انتي فهماني ياماهي
ماهي كانت عايزه مامتها تطلع بأي طريقه
ماهي ايوه طبعا فهماكي ياماما
ماما ماهي وده برضوا مايمنعش انك متعاقبه لمده اسبوع مش هتشوفي في الشارع
ماهي اللي تشوفيه ياماما
ماما ماهي طلعت من هنا وماهي حطت ايدها علي قلبها واخدت نفسها وماهر